Máte zájem o zajímavou, inspirativní a kreativní práci, při které se budete podílet na zlepšení prostředí, ve kterém se vynakládá více než 600 mld. Kč ročně z peněz nás všech?
Umíte si udělat na věc vlastní názor a podložit ho věcnými a logickými argumenty?
Pokud jste na uvedené otázky odpověděli ANO, pak hledáme právě Vás!
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže rozšiřuje svůj tým specialistů pro výkon dozoru nad zadáváním veřejných zakázek. V průběhu tohoto roku plánujeme obsadit více pracovních míst, termín nástupu tak můžeme přizpůsobit Vašim možnostem.
Co u nás budete dělat?
- odpovědnou a smysluplnou práci pro Českou republiku
- přezkoumávat postupy zadavatelů při zadávání veřejných zakázek
- vést správní řízení a vyhotovovat prvostupňová rozhodnutí
- šetřit podněty k zahájení správního řízení
- provádět kontroly dle kontrolního řádu
- podílet se na metodické činnosti v oblasti veřejného zadávání veřejných zadávání a kultivovat tak soutěžní prostředí v České republice
Co musíte znát a umět?
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu na právnické fakultě v ČR nebo vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu ekonomického zaměření
- uživatelská znalost aplikací Word, Excel, Outlook, případně ASPI
- povědomí nebo alespoň aktivní zájem o problematiku veřejných zakázek
- schopnost samostatné práce a argumentace, chuť neustále se učit novým věcem a vzdělávat se
Co od nás můžete získat?
- práci v dynamickém, mladém a přátelském kolektivu tvořeném odborníky
- moderní pracovní prostředí s možností bezplatného parkování v centru Brna
- zajímavé finanční ohodnocení (13. platová třída - plat 30 780 Kč až 45 420 Kč dle započitatelné praxe + v návaznosti na schopnosti prokázané při výkonu práce osobní příplatek i odměny)
- příspěvek na dovolenou, stravování a tábory pro děti
- možnost dalšího odborného vzdělávání, jazyková výuka
- 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick day)
- pružnou pracovní dobu (pevná část od 9:00 do 14:00 hod.)
- pracovní poměr na dobu určitou
Co od nás určitě nečekejte
- tuny papírových spisů, protože správní spisy na ÚOHS vedeme elektronicky
- nekomunikativnost a povýšenost ze strany nadřízených, protože na místech vedoucích zaměstnanců jsou odborníci, kteří na ÚOHS kariérně vyrostli a velmi dobře tak rozumí i práci referentů
- laxnost v přístupu k zaškolení nových zaměstnanců, protože víme, že opravdové profesionály získáme pouze prostřednictvím investice do jejich znalostí a dovedností
- stereotyp či rutinu, jelikož problematika veřejných zakázek pokrývá širokou paletu jak právních, tak ekonomických oblastí, je ovlivňována moderními trendy ve společnosti a má i evropský rozměr
- zaujaté, neprůhledné či jinak ,,podezřelé" rozhodování, protože ÚOHS rozhoduje nestranně; právní posouzení každého případu vzniká v diskusi a výlučně na základě odborné právní argumentace
Prosím odpovídejte životopisem a motivačním dopisem.