Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
- Výkon komplexních právních činností v oboru státní služby správního úřadu, vypracovávání zásadních právních výkladů a stanovisek a stanovování obecných postupů aplikace právních předpisů včetně řešení věcně a právně složitých případů a zastupování v soudních a obdobných sporech
- Komplexní zajišťování složitých úkolů a činností spojených s cenovou nebo úhradovou regulací
- Zajišťování primárně koordinační činnosti v průběhu správních řízení (hloubkové revize, ISŘ) a činností potřebných ke zpracování výstupů ze správních řízení v rámci sekce cenové a úhradové regulace (CAU)
- Zpracovávání průběžných správních úkonů v rámci vedených správních řízení (rozhodnutí, usnesení, výzvy, FHZ atd.)
- Vypořádávání standardních i složitých námitek v rámci vedených správních řízení a sledování námitek
- Řádné vedení spisů a dodržování zákonných lhůt v rámci vedených správních řízení
- Vyhotovování jednotných právních závěrů (výkladů) a zapracovávání právních stanovisek do jednotlivých úkonů v rámci vedených správních řízení
- Podílení se na praktickém připomínkování k právní koordinaci formulářů a k standardním postupům v rámci sekce CAU
- Kontrola jednodušších procesních dokumentů ve správních řízeních – kontrola výzev k součinnosti, usnesení, vyrozumění apod.
- Dodržování a řízení se platnou legislativou, interními metodikami, používání schválených formulářů Ústavu
- Zpracovávání stanovisek k odvoláním podaným proti rozhodnutí vydaným v rámci sekce CAU
- Aktivní znalost správního práva a zdravotnické legislativy
- Aktivní a včasná spolupráce při plnění úkolů se zaměstnanci ostatních útvarů sekce CAU, zejména s Oddělení hodnocení léčiv – OHL, FEA, VTS
- Vedení příslušných právních a správních evidencí vedených správních řízení (např. evidence odvolání, evidence revizních řízení, evidence smluv týkajících se správních řízení v rámci sekce CAU atd.)
- Orientace v následujících systémech: SSL Athena, DLP, aktivní užívání SŘDLP/Asterx, případně dalších dle potřeby
- Podílení se na průběžném zveřejňování průběhu řízení
- Kontrola a předávání podkladů pro publikaci v Seznamu hrazených léčivých přípravků a PZLÚ
- Účast na jednáních, schůzkách, školeních, seminářích a dalších akcích souvisejících s činností sekce CAU, případně zaškolení nových zaměstnanců
Požadujeme:
- VŠ vzdělání – magisterský studijní program v oboru právo, právní a veřejnosprávní činnost (VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY)
- AJ – ověření znalosti v průběhu pohovoru
- Schopnost samostatně formulovat a prezentovat právní názor
- Adekvátní analytické, komunikační a stylistické schopnosti
- Schopnost týmové spolupráce
- Ochota učit se nové věci, odolnost vůči stresu
- Znalost práce na PC – MS Office, znalost práce s právními systémy
- Schopnost nabízet kreativní právní řešení
Nabízíme:
- Pružnou pracovní dobu
- Zajímavou a odbornou práci v oblasti zdravotnického práva
- Stabilní zázemí státní instituce
- 5 týdnů dovolené ročně
- 5 dní indispozičního volna (sick days) ročně
- 1 den volna ročně na vyřízení osobních záležitostí
- Zaměstnanecké výhody: jazykové kurzy, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, příspěvek na kulturu, sport a volný čas, zaměstnanecká knihovna, půjčovna sportovních potřeb
- Podpora profesního a osobního rozvoje (možnost dalšího vzdělávání)
- Po zapracování lze využívat práci z domova
Další důležité informace:
- Předpokládaný nástup: 1. 11. 2025 nebo dle dohody
- Pracovní úvazek: 1,0 (40 hod./týden)
- Platové podmínky: 13. platová třída (+ osobní ohodnocení, případné odměny)
- Pracoviště: Benešovská 2538/40, Praha 10