Assistant / Receptionist

Praha
Pierstone
Administrativní pracovník
160 Kč/h
8 - 24 h/t
Praha

INFORMACE O PRACOVNÍ POZICI

  • Společnost PIERSTONE je přední advokátní kancelář se zaměřením na technologický sektor ve střední a východní Evropě. V současné době hledáme kolegyni na částečný úvazek na pozici Asistent(ka)/Recepční
  • Pokud studujete vysokou školu, nebo máte již zkušenosti s prací v administrativě, baví Vás různorodá práce, máte dobré organizační schopnosti, hledáme právě Vás!
  • Náplň práce: administrativní chod kanceláře, komunikace s dodavateli, klienty, úřady i kolegy v kanceláři
  • Preferujeme dlouhodobou spolupráci, nástup možný ihned

 

CO POŽADUJEME?

  • Příjemné vystupování
  • Pokročilá znalost práce na PC (Microsoft Word, Excel, Powerpoint, Windows)
  • Znalost AJ na komunikační úrovni
  • Schopnost pracovat samostatně
  • Spolehlivost a pečlivost
  • Čas minimálně 2-3 dny v týdnu

 

CO NABÍZÍME?

  • Odměnu ve výši 200Kč / h
  • Zajímavou práci v příjemném kolektivu
  • Reprezentativní kanceláře v centru Prahy
  • Práci na DPČ / DPP
  • Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám svůj strukturovaný životopis na helena.nehasilova@pierstone.com

Shrnutí

Zaměstnavatel:Pierstone
Místo výkonu práce:Praha
Pozice:Administrativní pracovník
Typ zaměstnavatele:Advokátní kancelář
Právní odvětví:Jiné, Obchodní právo
Požadované jazyky:Čeština, Angličtina
Časová dotace:8 - 24 hodin týdně
Odměna:160 Kč/h
Zveřejněno:05. 03. 2024
Aby bylo legislativě EU učiněno zadost, sdělujeme, že tento web využívá cookies. Pro jistotu taky prohlašujeme, že neobsahuje žádné alergeny. Více informací