Parlamentní zpravodaj Ministerstva financí

Praha
Ministerstvo financí
Administrativní pracovník
8 - 40 h/t
Praha

Hledáme uchazeče se zájmen o vládní a parlamentní agendu

Chtěli byste pracovat ve spolupráci s vrcholovým managementem

ministerstva, poslanci a senátory?

Pak hledáme právě Vás!

Parlamentní zpravodaj Ministerstva financí

Jedná se o odpovědnou a samostatnou pozici, při které se osobně spolupracuje s ministrem financí, vrcholovým managementem ministerstva, poslanci a senátory a orgány Poslanecké sněmovny a Senátu Parlamentu ČR.

  • Místo výkonu služby v centru Prahy
  • Služební poměr na dobu neurčitou (13. platová třída)
  • Termín pro podávání přihlášek do 17. června 2024
  • Předpokládaný termín nástupu je srpen až září 2024

Čím se zabývá samostatné oddělení?

Samostatné oddělení Vládní a parlamentní agenda je přímo podřízeno ministru financí, vytváří pracovní podmínky pro plnění úkolů ministra jako člena vlády. Koordinuje a zabezpečuje výkon spisové služby ministra. Organizuje zasedání Porad vedení MF včetně tvorby programu a zápisu. Organizuje přípravu adekvátních podkladů Ministerstva financí pro vládu a Parlament ČR a kontroluje jejich kvalitu, zajišťuje pracovní kontakt s těmito institucemi. Kontroluje plnění uložených úkolů zadaných ministrem financí, vládou.

Co bude Vaše práce?

Při své práci bude koordinovat přípravu komplexních podkladů od věcně příslušných útvarů pro ministra financí na schůze Poslanecké sněmovny a Senátu Parlamentu ČR a na jednání výborů Parlamentu ČR, doprovázet ministra a vedení resortu na jednání Parlamentu ČR a jeho orgánů, zajištovat zpracování odpovědí na interpelace a vést agendu týkající se usnesení Parlamentu ČR.

Nové kolegyni/kolegovi poskytneme maximální podporu při zaučení, které je potřebné, ale hledáme stabilní a pevnou oporu týmu, a o tu se rádi postaráme.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna a až 5 dní studijního volna ročně
  • Možnost práce z domova až 4 dny v měsíci a pružnou služební dobu
  • Čerpání příspěvků z FKSP a víceúčelová karta MultiSport
  • Možnost umístění dítěte v dětské skupině
  • Platový tarif až 45 420 Kč dle započitatelné praxe[1] (po úspěšném zapracování možnost osobního příplatku)
  • Možnost stravování v budově ministerstva
  • Zvýhodněné tarify pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky

Co je na pozici potřeba?

  • Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
  • Trestní bezúhonnost
  • Způsobilost mít přístup k utajovaným informacím stupně utajení Vyhrazené
  • Samostatnost, pečlivost, komunikativnost, organizační schopnosti a příjemné vystupování
  • Dobrá znalost českého jazyka a pravopisu
  • Znalost legislativního procesu

Výhodou:

  • Znalost anglického jazyka
  • Předchozí zkušenost na obdobném místě – praxe z některé komor Parlamentu nebo ve státní instituci - nebo jen opravdový zájem a zápal pro danou agendu
  • Dobrá znalost MS Office

 

Zaujala Vás nabídka? Podrobné informace o pozici, požadavcích a vykonávané činnosti naleznete Parlamentní zpravodaj Ministerstva financí | Ministerstvo financí ČR (mfcr.cz)

[1] V závislosti na počtu let praxe v souladu s přílohou č. 2 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů.

 

Shrnutí

Zaměstnavatel:Ministerstvo financí
Místo výkonu práce:Praha
Pozice:Administrativní pracovník
Typ zaměstnavatele:Státní správa
Právní odvětví:Ústavní právo
Požadované jazyky:Čeština, Angličtina
Časová dotace:8 - 40 hodin týdně
Aby bylo legislativě EU učiněno zadost, sdělujeme, že tento web využívá cookies. Pro jistotu taky prohlašujeme, že neobsahuje žádné alergeny. Více informací