Magistrát hlavního města Prahy vyhlašuje výběrové řízení na pozici úředníka/úřednice podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, právník / právnička v odboru evidence majetku Magistrátu hlavního města Prahy (kód 3303).
Místo je vhodné také pro absolventa/absolventku.
Stručná charakteristika práce
- Výkon komplexních právních činností v rámci oboru včetně zastupování veřejných zájmů v soudních sporech.
- Samostatné a komplexní zpracovávání agendy ke služebnostem dle ust. § 1257 a násl. zákona č. 89/2012 Sb.
- Vypracování právních stanovisek a rozhodování v působnosti odboru.
- Zpracovávání návrhů vnitřních předpisů nebo jiných předpisů v rámci odboru.
- Právní poradenství v záležitostech odboru, zejména při zpracování smluvních dokumentů.
- Příprava, vypracování a posuzování smluv a dohod.
- Evidence smluv.
- Zajišťování udělení plných mocí pro advokátní kanceláře pověřené zastupováním v soudních řízeních.
- Vyřizování stížností, oznámení, podnětů a petic občanů.
- Vyřizování žádostí o poskytnutí informací dle zákona č. 106/1999 Sb.
- Zpracování materiálů pro jednání orgánů hl. města Prahy.
Požadujeme
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo
- dobrá znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, Internet), schopnost pracovat s právními informačními systémy (např. ASPI)
Osobnostní předpoklady
- komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu¨
- pečlivost, samostatnost, zodpovědný přístup
Vítány
- znalost agendy související s ust. § 1257 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění - věcná břemena
- orientace v zákoně č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
Úředníkem podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá český jazyk.
Co Vám nabízíme?
- pracoviště v centru Prahy
- pružnou pracovní dobu
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- plný pracovní úvazek, pružnou pracovní dobu
- zařazení do 11. platové třídy podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (příloha 1), osobní ohodnocení po zkušební době
- 5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna
- benefitový systém Cafeteria
- příspěvek na roční jízdné městskou hromadnou dopravou (Lítačka)
- příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty
- příspěvek na penzijní připojištění
- zařízení péče o děti zaměstnanců – dětská skupina a řadu dalších zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Podmínky výběrového řízení a výčet náležitostí přihlášky a k ní vyžadovaných dokladů včetně způsobu jejího podání naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu nebo kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu.
Přihlášku s přílohami je třeba doručit způsobem uvedeným v oznámení o vyhlášení výběrového řízení, nejpozději dne 26. 5. 2020.
Nabídky zaslané prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce nemohou být do výběrového řízení zařazeny.