Asistent/ka do knihovny pro mezinárodní advokátní kancelář

Praha
Kinstellar s.r.o.
Administrativní pracovník
110 Kč/h
20 - 24 h/t
Praha

Jste na rodičovské dovolené, studujete či jste energický důchodce s předchozími zkušenostmi v administrativě? Zodpovědnost a pečlivost je pro vás samozřejmostí?

Jste dostupní 20 hodin týdně (s rozvržením do 4 pracovních dnů)?

Chcete se zdokonalit v oblasti administrativy?

Pak hledáme právě vás!

Náplň vaší práce:

  • Kopírování, skenování a tisk dokumentů
  • Práce v MS Wordu a Excelu, práce s internetem a databázemi
  • Zakládání knih, článků, judikátů a dalších dokumentů
  • Archivaci a evidence nových a vypůjčených šanonů
  • Vyhledávání spisů a dokumentů v archivu, včetně veškeré „manuální“ pomoci v archivu i v knihovně
  • Další administrativní práce dle potřeby

Co vám nabízíme:

  • Ideální přivýdělek na rodičovské dovolené, v důchodu i při studiu
  • Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
  • Získání perfektní znalosti práce s MS Office (Word, Excel)
  • Skupinové lekce angličtiny, lekce jógy, Multisport kartu
  • Dobré finanční ohodnocení (110,-/hodina)

Co by vám nemělo chybět:

  • Selský rozum a schopnost samostatného myšlení
  • Zodpovědnost, pečlivost a smysl pro detail
  • Dobrá znalost práce na PC (MS Office)
  • Mírně pokročilá znalost angličtiny, čeština na úrovni rodilého mluvčího
  • Předchozí praxe v administrativě je podmínkou

Nástup co nejdříve dle dohody.

Těšíme se na vaše životopisy v českém jazyce.

Shrnutí

Zaměstnavatel:Kinstellar s.r.o.
Místo výkonu práce:Praha
Pozice:Administrativní pracovník
Typ zaměstnavatele:Advokátní kancelář
Právní odvětví:Obchodní právo
Požadované jazyky:Čeština, Angličtina
Časová dotace:20 - 24 hodin týdně
Odměna:110 Kč/h
Aby bylo legislativě EU učiněno zadost, sdělujeme, že tento web využívá cookies. Pro jistotu taky prohlašujeme, že neobsahuje žádné alergeny. Více informací