Hledáme pečlivou a spolehlivou asistentku (nebo asistenta) advokáta, která zajistí hladký chod kanceláře a bude administrativní oporou pro každodenní činnost advokáta.
Uvítáme organizačně schopnou, samostatnou a komunikativní osobu s profesionálním vystupováním a dobrými administrativními dovednostmi. Předchozí zkušenost v advokátní kanceláři je výhodou, nikoli podmínkou.
Náplň práce
- Zajištění chodu kanceláře – organizace spisů, archivace, vedení kalendáře
- Příprava a úprava dokumentů (podle diktátu nebo vzorů), kompletace podání
- Komunikace s klienty, soudy a úřady (telefonicky, e-mailem, osobně)
- Administrativní a organizační podpora advokáta
- Vystavování a evidence faktur, práce s datovou schránkou a e-podatelnou
- Občasné pochůzky (např. na poštu nebo soud)
Další informace o pozici
- Práce na plný úvazek
- Místem výkonu práce je advokátní kancelář ve Zlíně s letitými zkušenostmi
- Nástup možný ihned nebo dle dohody
- Odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností
- Příjemné rodinné pracovní prostředí a mladý přátelský tým vedený zkušeným advokátem
- Pozice je vhodná i pro absolventy se zájmem o právní administrativu
V případě zájmu nám prosím zašlete strukturovaný životopis a krátký motivační dopis na e-mail. Těšíme se na Vaši odpověď!