BBH je renomovaná česká advokátní kancelář s nadnárodní působností, která působí na trhu téměř čtvrt století. Poskytuje špičkové právní a poradenské služby pro nejvýznamnější klienty v oblasti českého businessu.
Co bude Vaší náplní práce?
- každodenní činnost spojená s chodem advokátní kanceláře, např. vedení klientských spisů a administrativní podpora advokátů při přípravě právních dokumentů, např. jazykové korektury textů a formátování;
- příprava podkladů na jednání;
- komunikace a spolupráce jak s právníky, tak s ostatními odděleními kanceláře za účelem koordinace k plnění klientských zadání;
- správa kalendáře vašeho nadřízeného, včetně organizování jednotlivých schůzek a služebních i soukromých cest, a to nejenom v ČR, ale i v zahraničí;
- zajišťování/obstarávání záležitostí soukromého/osobního rázu, což v tak dynamickém prostředí může být někdy velice náročné;
- správa datových schránek jednotlivých advokátů;
- využití anglického jazyka.
Jak vypadá ideální kandidát(ka)? Co požadujeme?
- Minimálně ukončené středoškolské vzdělání,
- časovou flexibilitu, spolehlivost a diskrétnost,
- pokročilé dovednosti v práci s dokumenty (nejenom MS Office),
- logické uvažování, pečlivost, odpovědnost a důslednost,
- komunikativnost, samostatnost, proaktivní a týmový přístup,
- čeština na úrovni rodilého mluvčí,
- znalost anglického jazyka na úrovni B2 (další jazyk výhodou),
- vítána praxe v advokátní kanceláři.
Co Vám můžeme nabídnout?
- nástupní mzdu 35 až 38.000 Kč dle zkušeností,
- práci v centru Prahy v krásných kancelářích,
- roční bonus,
- přátelský a podporující tým kolegů a kolegyň,
- řadu benefitů jako např. společné akce v ČR, masáže na pracovišti, jazykové vzdělávání, program Living Well Health club hotelu Hilton Prague nebo ovoce na pracovišti,
- 1 týden volna navíc, 4 dny sick days,
- příspěvek na MultiSport kartu,
- peněžitý příspěvek na stravování
- a především perspektivu dlouhodobé spolupráce.
Kontaktní údaje:
Emil Dobaka
T: +420 720 836 318
M: prace@bbh.cz


