Asistent/ka právního oddělení

Praha
AURIXA s.r.o., advokátní kancelář
Administrativní pracovník
40 - 40 h/t
Praha

AURIXA s.r.o., advokátní kancelář hledá do svého týmu posilu na pozici Office Coordinator.

Popis pozice:

-          administrativní podpora týmu právníků (příprava podkladů, evidence dokumentů, ..)

-          zodpovědnost za chod recepce a péče o návštěvy

-          organizace a domlouvání schůzek

-          dohled nad dodržováním termínů právního oddělení

-          jednání s úřady a dodavateli

-          práce s interními databázemi a systémy (aktualizace dat, vkládání a úprava)

-          evidence a zpracování účetních dokladů

-          zodpovědnost za HR

-          zajišťování provozních záležitostí

Nabízíme:

-          samostatnou a odpovědnou práci v mladém kolektivu

-          příjemné moderní pracovní prostředí v centru Prahy

-          nástupní plat 20 - 25 tisíc

-          příležitost k osobnímu rozvoji

-          nástup možný ihned

Požadavky:

-          středoškolské vzdělání (vhodné i pro absolventy)

-          praxe na obdobné pozici výhodou

-          dobrá znalost MS Word, MS Excel, MS PowerPoint

-          znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni

-          příjemné vystupování, smysl pro pořádek a spolehlivost

V případě zájmu zašlete životopis na renata.palivcova@aurixa.com nebo nás kontaktujte telefonicky na čísle +420 607 270 427.

Shrnutí

Zaměstnavatel:AURIXA s.r.o., advokátní kancelář
Místo výkonu práce:Praha
Pozice:Administrativní pracovník
Typ zaměstnavatele:Advokátní kancelář
Právní odvětví:Jiné
Požadované jazyky:Čeština, Angličtina
Časová dotace:40 - 40 hodin týdně
Aby bylo legislativě EU učiněno zadost, sdělujeme, že tento web využívá cookies. Pro jistotu taky prohlašujeme, že neobsahuje žádné alergeny. Více informací