Naše advokátní kancelář v centru Prahy (Soukenická ul.) hledá do svého týmu nové posily na pozici paralegal ve třetím nebo čtvrtém ročníku na 2 až 3 dny v týdnu. Ve své praxi zajišťujeme především komplexní právní servis pro obchodní korporace, zabýváme se právem nemovitostí, autorským právem (spolupracujeme také na přípravě právních předpisů ČR a EU) a právní podporou při zajímavých veřejných zakázkách.
Koho hledáme a co nabízíme?
Hledáme primárně někoho, kdo k nám zapadne svým osobnostním nastavením – předchozí pracovní zkušenost v advokacii může být výhodou, ale kritické myšlení, vůle rozvíjet a učit se, pečlivost a hodnoty se naučit nedají. Vzhledem k mezinárodnímu přesahu potřebujeme, abyste dobře ovládali angličtinu (pro rešerše a přípravu dokumentů a stanovisek), případně jako bonus němčinu, hlavně ale uměli správně česky (což ani v advokacii není bohužel pravidlem). Neměl by vám chybět smysl pro detail (ostatně ani smysl pro humor ). Zapojíme vás především do práce na rešerších, se kterými někdy souvisí komunikace s úřady, a do přípravy právních dokumentů (obvykle na sebe jednotlivé stupně navazují: rešerše, následně revize/konzultace s advokátem, příprava stanoviska/smlouvy/podání, feedback). Velký důraz klademe na osobní zpětnou vazbu a na váš profesní rozvoj a průběžně vám poskytujeme své know-how získané za 20 let v advokacii. Pokud si budeme vyhovovat, rádi vám umožníme vedení jednodušších projektů s naší supervizí a s vyšší samostatností jde samozřejmě ruku v ruce vyšší odměna. Fungujeme v cloudu, takže po seznámení se s procesy a zapracování (obvykle cca 4 měsíce) není problém kancelář čas od času vyměnit za home office.
Kdo jsme a jak pracujeme?
Jsme sehraný kolektiv (5 advokátů, 5 právních asistentů) s velkými klienty (pro reference můžete navštívit náš web www.ruzha.cz nebo profil naší kanceláře na LinkedIn). Můžete proto očekávat velmi osobní přístup, různorodou práci, individuální feedback a vstřícnost, žádný zbytečný stres. Dbáme na to, aby v našem týmu vládla příjemná a kooperativní atmosféra a hledáme proto někoho, kdo ji bude s námi dále rozvíjet. Nezapomínáme ani na mimopracovní vyžití (teambuilding, pravidelná společná setkání). Práci si domů nosit nebudete, ve zkouškovém není problém domluvit se na volnějším režimu. Zakládáme si na tom, že nejsme právní továrna, soustředíme se na přidanou hodnotu a vysokou úroveň našich výstupů pro klienty. Obvyklá pracovní doba asistentů je 9 - 17 hodin. Nástup je možný podle Vašich preferencí v průběhu měsíce února nebo března.
Jaké nabízíme ohodnocení?
Nástupní odměna: 170,- až 200,- Kč/hod (podle Vaší pokročilosti), plus bonusy za dobře odvedenou práci. Potom už je jen na vás, abyste nás přesvědčili svým přístupem a výsledky, a v takovém případě se průběžnému navyšování odměny meze nekladou. Do rozvíjení Vašeho talentu jsme připraveni investovat, protože si uvědomujeme, že náš úspěch je postaven na různorodých a unikátních schopnostech každého člena našeho kolektivu.
Svoje CV můžete zasílat na adresu: filip.ruzha@ruzha.cz. Oceníme, když se s námi na několika řádcích podělíte i o svou motivaci k zapojení se do našeho týmu.