Kdo jsme a koho hledáme:
Naše advokátní kancelář v centru Prahy (Soukenická ul.) hledá do svého týmu nové posily na pozici paralegal ve třetím nebo čtvrtém ročníku na 2 až 3 dny v týdnu. Ve své praxi zajišťujeme komplexní právní servis pro obchodní korporace, zabýváme se právem nemovitostí, autorským právem (spolupracujeme také na přípravě právních předpisů ČR a EU), právní podporou při zajímavých veřejných zakázkách a rovněž správním právem (do trestního práva aktivně „nezabrušujeme“).
Jak fungujeme:
Hledáme primárně někoho, kdo k nám zapadne svým osobnostním nastavením – předchozí pracovní zkušenost v advokacii může být výhodou, ale kritické myšlení, pečlivost a hodnoty se naučit nedají. Vzhledem k mezinárodnímu přesahu potřebujeme, abyste dobře ovládali angličtinu (pro rešerše a přípravu dokumentů a stanovisek), případně jako bonus němčinu, hlavně ale uměli správně česky (což ani v advokacii není bohužel pravidlem). Neměl by vám chybět smysl pro detail (ostatně ani smysl pro humor :). Zapojíme vás především do práce na rešerších, se kterými někdy souvisí komunikace s úřady, a do přípravy právních dokumentů (obvykle na sebe jednotlivé stupně navazují: rešerše, následně revize/konzultace s advokátem, příprava stanoviska/smlouvy/podání, feedback). Velký důraz klademe na osobní zpětnou vazbu a na váš profesní rozvoj a průběžně vám poskytujeme své know-how získané za 20 let v advokacii. Pokud si budeme vyhovovat, rádi vám umožníme vedení jednodušších projektů s naší supervizí a s vyšší samostatností jde samozřejmě ruku v ruce vyšší odměna. Fungujeme v cloudu, takže po seznámení se s procesy a zapracování (obvykle cca 4 měsíce) není problém kancelář čas od času vyměnit za home office.
Na čem si zakládáme:
Jsme malý kolektiv (5 advokátů, 5 právních asistentů) s velkými klienty (pro reference můžete navštívit náš web www.ruzha.cz). Můžete očekávat velmi osobní přístup, různorodou práci, individuální feedback, vstřícnost, žádný zbytečný stres. Dbáme na to, aby v našem týmu vládla příjemná a kooperativní atmosféra a hledáme proto někoho, kdo ji bude s námi dále rozvíjet. Nezapomínáme ani na mimopracovní vyžití (teambuilding – např. TepFactor, pravidelná společná setkání). Práci si domů nosit nebudete, ve zkouškovém je možné se domluvit na volnějším režimu. Zakládáme si na tom, že nejsme právní továrna, soustředíme se na přidanou hodnotu a vysokou úroveň našich výstupů pro klienty. Obvyklá pracovní doba asistentů je 9 - 17 hodin. Nástup v průběhu dubna nebo podle dohody, samozřejmě s přihlédnutím ke zkouškovému období.
Nástupní odměna:
160,- až 200,- Kč/hod (podle Vaší pokročilosti), plus bonusy za dobře odvedenou práci.