Koho hledáme?
referent - právní auditor oddělení Metodiky majetku a právního auditu odboru Majetkové metodiky
požadavky na uchazeče:
vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo
praxe v oblasti majetkoprávní problematiky výhodou
znalost práce s informačním systémem eKLEP výhodou
znalost právních předpisů vztahujících se k činnosti Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových (např. zákona č. 219/2000 Sb., zákona č. 201/2002 Sb., aj.)
samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost
znalost práce s PC (MS Office)
praxe ve veřejné správě výhodou
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
charakteristika pracovního místa:
zpracovává návrhy vnitřních předpisů ÚZSVM pro oblast hospodaření a nakládání s majetkem státu a zajištěného majetku, včetně realizace majetku státu formou veřejných dražeb, elektronického aukčního systému a výběrových řízení s aukcí, a implementuje změny v příslušných právních předpisech do těchto vnitřních předpisů. Dále zpracovává návrhy vnitřních předpisů ÚZSVM v oblasti cenných papírů, zaknihovaných cenných papírů a majetkových účastí státu a zajišťuje jejich včasnou aktualizaci;
zabezpečuje metodiku, metodicky řídí a koordinuje oblast právního auditu a škodních komisí;
po právní stránce metodicky řídí a koordinuje oblast uzavírání smluv a tvorbu smluvních dokumentů (standardů) vztahujících se k hospodaření a nakládání s majetkem státu;
spolupracuje s ÚP při přijímání opatření k předcházení protiprávního jednání v oblasti hospodaření a nakládání s majetkem státu;
zpracovává právní stanoviska (s výjimkou § 13 zákona o ÚZSVM) pro organizační složky státu, státní organizace, kraje a obce, případně další právnické osoby, na základě zvážení opodstatněnosti jejich žádosti při aplikaci právních předpisů upravujících hospodaření s majetkem státu v oblasti své působnosti;
na vyžádání zajišťuje právní audit právních jednání v kompetenci generálního ředitele a náměstků generálního ředitele.
NABÍZÍME:
Pracovní poměr na plný úvazek v perspektivním státním úřadu se stabilním zázemím,
zajímavé platové ohodnocení (podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.), 12. platová třída, osobní příplatek, odměny
atraktivní prostředí v rámci pracoviště v centru Prahy,
5 týdnů dovolené,
5 dnů indispozičního volna (tzv. sick days),
možnost využít rekreační chatu v Harrachově,
flexibilní pracovní dobu,
samozřejmostí jsou stravenky s výrazným příspěvkem zaměstnavatele.
Nastoupit můžete ihned dohodou.
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
V případě, že Vás tato pozice zaujala, zašlete nám do 8. července 2020 Váš strukturovaný profesní životopis s podrobným popisem praxe a motivačním dopisem, a to na adresu elektronické pošty podatelna@uzsvm.cz (do předmětu e-mailu uveďte: VŘ právní auditor Metodiky majetku a právního auditu) nebo na adresu uvedenou na www.uzsvm.cz - sekce Volná místa, kde naleznete plné znění inzerátu.