Recepční/asistentka v advokátní kanceláři - brigáda

Praha
HAVEL & PARTNERS s.r.o.
Administrativní pracovník
130 Kč/h
8 - 40 h/t
Praha

Sháníš brigádu v příjemném a přátelském kolektivu, kde si při studiu vyděláš a zároveň budeš stíhat své školní povinnosti?

Pak se přidej do týmu přední a úspěšné česko-slovenské advokátní kanceláře HAVEL & PARTNERS, kam v současné době hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici VEČERNÍ ASISTENT/KA, který/která bude zodpovědný/á za chod recepce a administrativní podporu právníků.

Popis pozice:

* zajišťování chodu recepce, zodpovědnost za klientskou zónu včetně obsluhy zasedacích místností

* administrativní podpora právníků v rámci advokátní kanceláře

* úprava a formátování dokumentů, smluv a prezentačních materiálů

* vyřizování příchozích telefonických hovorů a e-mailové korespondence

* práce cca 2x-3x v týdnu (dle domluvy i více) od 17:00 do cca 22:00; plánování směn na měsíční bázi

Očekáváme:

* ukončené SŠ vzdělání, vhodné zejména pro studenty VŠ

* předchozí zkušenosti v administrativě nebo na pozici recepční/asistentky výhodou

* výbornou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint a Outlook)

* komunikativní znalost angličtiny

* flexibilitu, zodpovědnost, pečlivost

* schopnost týmové spolupráce

* reprezentativní vystupování

Nabízíme:

* velmi zajímavou pracovní příležitost v přátelském kolektivu úspěšné a trvale rostoucí česko-slovenské advokátní kanceláře

* finanční ohodnocení 120 - 130 CZK/hodinu

* moderní pracovní prostředí v centru Prahy – Florentinum

Shrnutí

Zaměstnavatel:HAVEL & PARTNERS s.r.o.
Místo výkonu práce:Praha
Pozice:Administrativní pracovník
Typ zaměstnavatele:Advokátní kancelář
Právní odvětví:Jiné
Požadované jazyky:Čeština, Angličtina
Časová dotace:8 - 40 hodin týdně
Odměna:130 Kč/h
Aby bylo legislativě EU učiněno zadost, sdělujeme, že tento web využívá cookies. Pro jistotu taky prohlašujeme, že neobsahuje žádné alergeny. Více informací